Igang!

Nu har vi kommit igång på Hyper Island med den första modulen. Vi ska kolla upp trender och företag i branschen, och blogga om vårt arbete, så jag får väl försöka lära mig blogga nu. Dom första dagarna har vi lyssnat på två intressanta föreläsningar. Den första om trender och framtiden och den andra om trender inom digital media och vad som väntas av oss när vi ska ut och jobba. Riktigt bra föreläsare som pratade om spännande ämnen.

 

I gruppen har vi letat reda på byråer vi vill intervjua och mailat dem. Jag har donat lite med bloggen också, mest bara testat med layouter och färger, och jag kommer nog aldrig bli riktigt nöjd med den. Egentligen håller jag nog mest på bara för att det är kul att pilla med CSS, så jag kommer säkert ändra på den mycket.

 

 

Över och ut!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0