FLASH

Presentationen börjar bli klar nu, och den se bra ut. Nu är det bara slutet kvar att göra, och vi ska ha möte om det snart. Jag har jobbat intensivt med Flash de senaste dagarna för att fixa presentationen. Det var lite nytt jag behövde lära mig eftersom jag valde att göra den i ActionScript 3.0, som jag inte hållt på med tidigare. Det blev några fullösningar också, för att jag helt enkelt inte skulle ha tid att lära mig allt om hur man hanterar ljud och video med AS3. Men, jag tror i alla fall att jag börjar förstå grunprincipen i AS3 med events och sånt, och det känns inte lika omöjligt längre. Jag har inte hunnit planera exakt vad jag ska säga under presentationen än, men jag får ta det med gruppen snart, och få lite hjälp därifrån.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0