Morgon

Jag har inte riktigt vaknat än, men jag tänkte ta och skriva lite blogg ändå. Eller "blogga" kanske man säger. Jag tog lite sovmorgon idag, missade precis den första tunnelbanan och missade precis den andra tunnelbanan, men nu är jag i alla fall i skolan. Lite kass morgon, men så farligt är det ju inte. Jag har mitt kaffe, och snart är det en föreläsning som förhoppningsvis är lika intressant som de tidigare.

 

Igår började jag med presentationen. Jag fick en bild av Peter som jag animerade i Flash, och det såg nog rätt bra ut till slut, men jag har inte kollat på den idag än, och kanske tycker jag helt annorlunda idag. Det var skönt att få klart den delen i alla fall, men det är fortfarande grejer kvar på presentationen.

 

Igår var Jonathan Briggs här och pratade också. Han startade the OTHER media och är en av Hyper Islands grundare. Han hade lite annat att säga än de som tidigare varit här, och det var intressant att höra hans syn på branchen och trender. Nu är det föreläsning om en kvart, och jag ska försöka vakna lite mer innan.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0