Mode och foton

Nu var det rätt länge sen jag bloggade igen. Jag måste bli bättre på det här med bloggande. Nångång ska jag börja skriva på engelska också, men jag tränbloggar lite på svenska först, tills jag orkar bli mer seriös med det här. Jag tittade lite på de populäraste bloggarna på blogg.se också. Om jag vill få många läsa ska jag börja fota mig själv på olika ställen, skriva om skönhet, mode och saker jag har i mitt badrumsskåp. Det ska vara väldigt mycket foton på olika saker också, typ små råtthundar, skönhetsprylar och kläder. Och en stor bild på mig själv högst upp tillsammans med mitt namn. Jag måste bara komma på ett sätt att få folk att upptäcka bloggen, och sen är det success!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0